nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:



Strukturna nujnost neuspeha

Sodelavci predsednika Baracka Obame, ki jim je uspelo pripraviti tako dobro predvolilno kampanjo, da jim je revija Advertising podelila naslov najboljšega oglaševalca v letu 2008, so se že pred enim letom, ko je njihov šef postal 44. poglavar Bele hiše, zelo dobro zavedali, da bodo le težko izpolnili vsa tista pričakovanja, upe in obljube, ki so jih dali ljudem, da so jih prepričali, naj svoj glas oddajo prvemu temnopoltemu predsedniku v ameriški zgodovini. A to je pač marketinška igra, v kateri je edini način, da zmagaš, ta, da ljudem potešiš želje po vsemogočnem predsedniku, ki jim bo uresničil tudi najbolj skrita pričakovanja, pa čeprav dobro veš, da te nerealne obljube presegajo sposobnosti in možnosti vsakega, tudi tako učinkovitega in odločnega politika in da bodo po izvolitvi tisti, ki največ obljubljajo, tudi najbolj razočarali.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA