nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:

Čeprav raziskava ni ugotavljala, kakšno škodo povzročajo časopisom tovrstne kraje vsebin, na Financial Timesu ocenjujejo, da največji ameriški založniki zaradi nelojalne spletne konkurence izgubljajo za več kot 250 milijonov dolarjev (potencialnih) oglaševalskih prihodkov na leto.

Attributorjeve podatke bo ameriška časopisna industrija najverjetneje uporabila pri pogajanju s spletnimi oglaševalci in debatah o »prihodnosti novinarstva v digitalni dobi«, ki jih bo gostil ameriški varuh konkurence Federal Trade Commission.
Časopisni založniki namreč oglaševalcem očitajo, da zavestno oglašujejo tudi na spletnih straneh, o katerih vedo, da uporabljajo ukradene vsebine (glavni grešnik je po mnenju založnikov Google, ki pobere 53 odstotkov teh »spornih« oglasov).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA