nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:

Ker gre za izjemnega umetnika iz 16. stoletja, in ker sta v in Piranu po njem že poimenovana trg oziroma ulica, sta se Primorska gospodarska zbornica in mestna občina odločili ter uporabili njegovo ime in lik kot blagovno znamko za promocijo, trženje in ustvarjanje novih priložnosti.

»Z blagovno znamko Carpaccio bomo označili najbolj kakovostne tipične domače izdelke in storitve: oljčno olje, vino, fige, kakije, morsko sol, ribe, storitve, ki so povezane s kulturno in naravno dediščino (denimo izlete po in okolici ali po krajih, kjer je živel in ustvarjal slikarski mojster), kulturne dogodke, kulinarične predstave, razstave, predstavitve domačih dobrot ...,« je o blagovni znamki povedal direktor Primorske gospodarske zbornice Može.

Blagovno znamko so že ustrezno zaščitili in registrirali pri Uradu za intelektualno lastnino, včeraj pa na upravnem odboru gospodarske zbornice predstavili prvo posebno oblikovano steklenico ekstra deviškega oljčnega olja, ki je že označena z novim »brendom«.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA