nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:

Vrednost stotih najvrednejših svetovnih blagovnih znamk se je letos, kljub močnim upadom vseh vrst premoženja, zvišala za dva odstotka. lastnih močnih blagovnih znamk skorajda nimamo in zato tudi ne ustvarjamo dovolj dodane vrednosti. V tipičnem proizvodnem podjetju, kjer strošek dela predstavlja 15 odstotkov prihodkov in podjetje dosega triodstotno stopnjo dobičkonosnosti prihodkov, povečanje produktivnosti dela za deset odstotkov ob enakih plačah ali pa znižanje stroška dela za deset odstotkov ob enaki produktivnosti pomeni polovično povečanje dobička; zvišanje povprečnih prodajnih cen zaradi močne lastne blagovne znamke ali tehnološke zahtevnosti izdelka za deset odstotkov pa poveča dobiček podjetja za 3,3-krat.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA