nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:
Podobno prevzetni so tudi atraktivni oglaševalski plakati ob cesti, ki naj bi vodila do uresničitve vseh vaših nakupovalnih mokrih sanj, saj kljub v nebo vpijoči revščini okoliša vztrajajo pri vsiljevanju obljube o nepojmljivi in enkratni nakupovalni ekstazi.
Gospodična, ki na oglasu prav pobožno kleči pod napisom omenjenega nakupovalnega središča, ki po besedah predstavnikov investitorjev porabi toliko električne energije kot manjše mesto z 8000 prebivalci, zato v takšnem okolju ne deluje prav nič hedonistično vabljivo, ampak prej izmučeno mučeniško. A ko se pojavijo dvomi, verniki posežejo po modrosti, da pot do zveličanja pač ni postlana z rožicami, ampak največkrat s trnjem, s čimer si skupaj s fotografom, kot dva izkušena nakupovalna vagabunda, skušava utrditi vero v potrošništvo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani