nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:
Ljudje mi pravijo, da imajo depresivne stranske učinke, da si naslednji dan opotekav in zlovoljen, a pri meni očitno ni tako.« Saatchi, angleški galerist in z bratom Mauriceom pred štirimi desetletji soustanovitelj globalne oglaševalske agencije Saatchi & Saatchi, zadnje tedne spet vznemirja umetniško in tudi širšo javnost.
Eni se sprašujejo, ali lahko s (prodajno) spletno galerijo ponovi pionirski uspeh, kakršnega je imel svojčas s promocijo Damiena Hirsta in Tracey, drugi se zmrdujejo nad pred kratkim objavljeno knjižico »pogosto postavljenih vprašanj« s kilometrskim naslovom Moje ime je Saatchi in sem artoholik: Vse, kar morate vedeti o umetnosti, oglaševanju, življenju, Bogu in drugih skrivnostih in vas ni bilo strah vprašati, iz katere je tudi uvodni navedek, tretji se čudijo njegovi odločitvi, da prevzame vodenje (nove, še ene) televizijske oddaje za odkrivanje nadarjenih (menda v slogu že znane X Factor, le da bodo v njej iskali umetniško nadarjene), četrti z
veseljem ponavljajo njegovo izjavo, da je Hirst morda »zunaj forme«.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani