nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:



Pokojni francoski sociolog in neusmiljeni kritik medijev, zlasti televizije, Pierre Bourdieu, bi ob tem dodal, da si oblikovalci javnega mnenja pomagajo s prijemi, ki so na dovolj nizki ravni, da so kompatibilni z zaznavnimi sposobnostmi sodobnih medijev. Te celo bolj od tega, o čem je vredno pisati, kaj je vredno raziskati in komu pogledati čez rame, skrbi, kakšen medijski učinek bodo s tem dosegli - takšno stanje pa gre še kako na roke tistim, ki skušajo iz ozadji v imenu svojih interesov vplivati na javno mnenje oziroma ga, če je le mogoče, ustvariti. Namerno "mediogeničnost" pri postavljanju svojih zahtev Bourdieu pripisuje celo družbeno deprivilegiranim skupinam, pa sindikatom, voditeljem delavskih demonstracij itn.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA