nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:
Ko gre za vpliv na medije, po njegovem mnenju ni bistvena lastniška struktura, ampak to, da je novinarsko polje - tako kot vsako drugo - družbeno strukturiran prostor, za katerega veljajo enake zakonitosti: vladajo mu odnosi neenakosti, zato je prizorišče neprestanih spopadov, pa naj gre za ohranjanje ali za spremembo obstoječih razmerij. Ti spopadi se kažejo kot neprestan konkurenčni boj za večjo odzivnost (naklado, gledanost, poslušanost) tako med posameznimi medijskimi hišami kot tudi znotraj njih med samimi novinarji. Konkurenca, ki bi morala po naravni logiki stvari pripeljati do večje kakovosti, pluralnosti, preglednosti in učinkovitosti medijskih vsebin, ravno zaradi neprestanega prizadevanja po ekskluzivnosti in tekmovanja s konkurenco povzroči kvečjemu nekakšno "vseenakost", pa še ta se giblje po površini.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani