nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:
Že mogoče, da Gvatemalka Jóse Galindo uporablja telo kot prizorišče uprizarjanja političnih konfliktov, a njena desetminutna akcija, v kateri je z nohti drsela po tleh, medtem ko jo je moški grobo vlekel po prostoru, preenostavno, da ne rečemo banalno, uprizarja »vsakodnevno soočanje z družbeno realnostjo«, v performansu Orožje/Nataliteta pa je performativna pozicija čilske umetnice Alejandre Herrera, ki je v visoki nosečnosti z uporabo jajc kot reproduktivnih simbolov, z ojačevanjem bitja svojega in zarodkovega srca ter na koncu s ponavljanjem stavka čast je biti ženska učinkovala ne kot problematiziranje stereotipne prvinske vloge ženske kot matere, ampak kot njena apologija.
Med tremi performansi, v petek uprizorjenimi v Stari elektrarni, je bil idejno domišljen in izvedbeno dovršen zgolj polurni performans Reflektor name, v kateri se je avtorica skozi navezavo na delo veteranke performansa La Ribot z močno odrsko koncentracijo ter tako gibalno kot pripovedno natančno
izvedbo lotila razmerja med subjektom uprizoritve in subjektom uprizarjanja, med odrskim dogodkom in gledalčevo percepcijo ter med postopnim drsenjem odrskega dogodka v izvajalkin in gledalčev spomin.
Predstava Jezero muh španske skupine, ki jo vodi koreografinja in plesalka Sol Picó, je odrska fuzija, v kateri se enakovredno mešata izvrstna plesna in živa glasbena izvedba.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani