nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:

Napaja tudi vse bolj prevladujočo družbeno paradigmo (»potrošniško družbo«), v kateri se domiselno »oglaševanje« poteguje ne samo za denar, temveč tudi za čas ljudi. Da bi k ideji in vrednotam dediščine pritegnili več ljudi, je treba tekmovati na tej visoki ravni, poleg tega pa je treba nagovoriti generacijo, ki je odraščala z digitalnimi mediji kot glavnim virom informacij in zabave ter izhodiščem kulturnih odločitev.

Udeleženci foruma so se po dveh tematskih sklopih in razpravah seznanili tudi s primeri evropskih dobrih praks, in sicer v prvem sklopu s predstavitvijo virtualnega muzeja poljske zgodovine, novim pristopom pri motiviranju obiskovalcev londonskega Towra in njegove zbirke kronskih draguljev, novimi tehnologijami pri interpretaciji samostana Cluny v in časovno-prostorsko vizualizacijo spomeniških območij, Ljubljane in Ptuja; v drugem sklopu pa z več televizijskimi serijami na temo dediščine morja in pomorstva, kulturnega turizma v različnih delih Evrope (med drugim je bila na ta način predstavljena tudi Slovenija, česar pa pri nas zaenkrat televizijske hiše še niso predvajale), dediščine in komuniciranja ter tehnično izjemno napredno 3D predstavitev jame Lascaux s slovitimi prazgodovinskimi poslikavami.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA