nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:



»Ohranjena naravna območja, Zasavje in turizem so pojmi, ki jih povprečni, celo Zasavec, skoraj nikoli ne bi zmetal v isti koš,« je Vodniku na pot zapisal avtor Roman.

Z novo turistično blagovno znamko »v tri krasne«, z domiselno potezno igro z istim naslovom in z operacijo Natura so se Zasavci pred dnevi uspešno predstavili tudi na Mednarodnem obrtnem sejmu v Celju. Vodja projekta je povedala, da so sklepi operativnega programa razvoja turizma v regiji do leta 2013 jasno pokazali, da mora Zasavje razvijati prireditveni in podeželski turizem, vzpostaviti mrežo profesionalnih institucij s turistično ponudbo, ki bodo skrbele za dolgoročni razvoj turizma, in morebitnim obiskovalcem iz drugih krajev predstaviti privlačne programe enodnevnih izletov po Zasavju.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA