nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:
»Ohranjena naravna območja, Zasavje in turizem so pojmi, ki jih povprečni, celo Zasavec, skoraj nikoli ne bi zmetal v isti koš,« je Vodniku na pot zapisal avtor Roman.
Z novo turistično blagovno znamko »v tri krasne«, z domiselno potezno igro z istim naslovom in z operacijo Natura so se Zasavci pred dnevi uspešno predstavili tudi na Mednarodnem obrtnem sejmu v Celju. Vodja projekta je povedala, da so sklepi operativnega programa razvoja turizma v regiji do leta 2013 jasno pokazali, da mora Zasavje razvijati prireditveni in podeželski turizem, vzpostaviti mrežo profesionalnih institucij s turistično ponudbo, ki bodo skrbele za dolgoročni razvoj turizma, in morebitnim obiskovalcem iz drugih krajev predstaviti privlačne programe enodnevnih izletov po Zasavju.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani