nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:

Vizualna dinamika tekmovanj se je ujela s sporočilnostjo televizijskega medija, in prodaja prenosov tekem po televiziji prinaša športnemu lobiju po svetu velike dobičke.

Ker potrebuje športni biznis telesno sposobne ljudi, ki so pripravljeni s pomočjo marljive večletne vadbe uspešno nastopali v športni areni kot moderni gladiatorji, ki tvegajo za dobro prodajani in z vsemi mediji podprti tekmovalni spektakel svoje mlado zdravje in torej življenjsko srečo, je ta lobi z mogočno propagando do neba napihnil pomen oziroma vrednost tekmovalnih rezultatov.


Dobršen del populacije pod vplivom učinkovite medijske propagande pozablja, da je šport za gledalce zgolj zabava in razvedrilo, ne pa tudi vprašanje eksistence, za katero so merodajne povsem druge družbene dejavnosti, na primer znanost in ekonomija ter pametno vodenje države.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA