nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:
je pravzaprav konglomerat sodobnejših režijskih pristopov, pri čemer so mu, kar je razumljivo, bližji nemški vplivi, tako jih najdemo vse od Harryja Kupferja dalje (Tatjanina samota v drugi sliki s pismom, ki ga v resnici ni, ker ga poje in baladno igra, tudi stoje na mizi, in je nasploh najbolj pretresljiva izpoved večera in seveda vse opere, a spominja na Sentino balado iz Wagnerjevega Večnega mornarja v Bayreuthu). Poleg Kupferja se čuti še vpliv, pa zadnjega režiserja Tristana in Izolde, prav tako v Bayreuthu, Christopha Marthalerja ter nasploh zadnjih režij Gutha, ki je zdaj nekako v modi; spomnimo se na njegovo postavitev Večnega mornarja v Bayreuthu in trilogije zadnjih Mozartovih oper v Salzburgu, kjer se pravzaprav uči. Podzavestni vpliv je zanj vsekakor sodobni pogled na, čeprav bo to težko priznal.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani