nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:

Večina jih meni, da glavni vir ne bodo štartnine (za vsak nastop dobi okrog 250.000 evrov), ampak pogodbe z opremljevalci in marketinške akcije, saj je med najbolj prepoznavnimi športniki sveta. »Najboljši atleti niso tako marketinško zanimivi, kot sta najbolj gledana zvezdnika ameriškega trga Tigers Woods in LeBron, ki letno od sponzorjev in opremljevalcev zaslužita več kot 100 milijonov dolarjev, ali pa nogometaši Ronaldo, Beckham in zvezdniki ameriških športov. Njihova cena dosega desetino ali petnajstino, zato bo potrebno poskrbeti za celovito in še bolj učinkovito marketinško podobo ter se lotiti premišljenih akcij,« pravi Jamajčanov finančni svetovalec Chung, ki je prepričan, da se bodo podobe nasmejanega in razigranega kmalu znašle na prehrambenih proizvodih, računalniških igrah, igračah itn.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA