nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:

Denimo grafični dizajn in oglaševanje določenega podjetja morata biti usklajena tudi s podobo poslovnih prostorov, delovati in predstavljati se je treba celovito, prav to brisanje meja med različnimi področji, od oblikovanja, oglaševanja do arhitekture, pa je po mojem mnenju ena zelo razveseljivih značilnosti sodobnega časa, h kateri je pripomogel predvsem tehnični napredek,« meni. Danes mora biti vsak izdelek ali storitev, ki se želi umestiti oziroma pozicionirati na trgu, kakovosten, iskren in spoštljiv do končnega kupca ter ga mora zabavati, pritegniti in posrkati vase, da se vanj zaljubi. Postati mora tisto, kar v oglaševalskih agencijah pogosto imenujejo lovemark, torej da ga sprejema kot del sebe, saj z različnimi blagovnimi znamkami, ki jih kupujemo in uporabljamo, definiramo tudi sebe kot osebnost oziroma potrošnika.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA