nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:



Čeprav je med internetnimi uporabniki Twitter s svojimi servisi trenutno zelo popularen, so rezultati junijske raziskave (opravili so jo v podjetjih LinkedIn Research Network in Harris Interactive) pokazali, da le osem odstotkov oglaševalcev in potrošnikov meni, da so Twitterjeva orodja zelo učinkovito promocijsko sredstvo. Raziskava, ki je zajela ameriške oglaševalce in internetne uporabnike, je pokazala, da Twitter pozna 83 odstotkov oglaševalcev in le 31 odstotkov spletnih uporabnikov. Kar zadeva učinkovitost te mikroblogerske storitve v promocijske namene, pa je bil odziv vprašanih precej zadržan: osem odstotkov oglaševalcev in 19 odstotkov spletnih uporabnikov meni, da sploh ni učinkovita, 34 odstotkov oglaševalcev in 31 odstotkov uporabnikov pa, da ni zelo učinkovita.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA