nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:

Tej temi je poleg številnih člankov posvetil knjigo Misez sur les ruptures de marché - 20 histoires d'innovations réussies (Vaš cilj: preboj na trg, 2007) - 20 zgodb o uspešnih inovacijah, od večkratnih prodorov na področju fotografije, transporta in telekomunikacij do zamisli o kabinah za pomerjanje oblačil.

Avtor priporoča bralcu, da po vsaki od teh resničnih zgodb skuša odgovoriti na vprašanje: »Ali bi se ta primer lahko nanašal na moje podjetje in kje bi lahko kaj spremenili?«
Gre za razpoznavanje nezapolnjenih niš, latentnih potreb klientov, ugotavljanje, katere so mentalne pasti na vašem sektorju, ali so v podjetju uporniki, sposobni olajšati inovacijo, ali je treba za prodor spremeniti kulturo podjetja ipd.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA