nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:



Ljudje bodo plačevali le za vsebine, ki bodo tako posebne, da jih ne bodo mogli dobiti nikjer drugje, tako hitre, da jih bodo dobili pred vsemi drugimi, ali tako pisane na kožo, da jim bodo dale občutek povezanosti z okolico ali širšo skupnostjo, je prepričan. Brezplačnost pa bo namenjena privabljanju uporabnikov in učinkovitemu vzbujanju pozornosti, ki je postala najpomembnejša valuta »pozornostne ekonomije«, v kateri delujejo mediji in številna internetna podjetja. Poleg tega je dodal, da se bodo poskušale stare industrije - medijske in računalniške - različno upirati spremembam in s tarnanjem, demoniziranjem, lobiranjem, kritiziranjem ali izsiljevanjem ohraniti svoje poslovne modele in nekdanji vpliv.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA