nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:
Šele z digitalizacijo je namreč omogočeno tržiti na različne načine (izbira kanala in pay TV, izbira programa in pay view itd.)
Na nedavnem »možganskem razsajanju«, ki ga je v Berlinu organizirala ameriška fundacija Paley center in ki so se ga udeležili menedžerji vseh največjih evropskih in ameriških TV-hiš, so se mi najbolj vtisnili v spomin naslednji strateški cilji komercialnih ponudnikov: ni pomemben obseg prometa, marveč višina dobička; plačljivo TV je treba uvesti takoj in brez velikih spraševanj in razprav; potrošnike je treba postaviti pred dejstvo, četudi obenem pred (bržčas pestro) izbiro; produkcija novic in informacij je deficitarna, s tem se nikoli ne bo dalo zaslužiti, zato je lahko samo postranska in ne glavna dejavnost; business je lahko zgolj zabava v najširšem smislu, z velikim poudarkom na komercializaciji športa, ki postaja čedalje večji ujetnik trgovanja.
V Evropi se je medtem uveljavil dualni sistem RTV, ki poleg nacionalnega javnega
servisa dopušča praviloma dva nacionalna komercialna servisa.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani