nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:

Šele z digitalizacijo je namreč omogočeno tržiti na različne načine (izbira kanala in pay TV, izbira programa in pay view itd.)

Na nedavnem »možganskem razsajanju«, ki ga je v Berlinu organizirala ameriška fundacija Paley center in ki so se ga udeležili menedžerji vseh največjih evropskih in ameriških TV-hiš, so se mi najbolj vtisnili v spomin naslednji strateški cilji komercialnih ponudnikov: ni pomemben obseg prometa, marveč višina dobička; plačljivo TV je treba uvesti takoj in brez velikih spraševanj in razprav; potrošnike je treba postaviti pred dejstvo, četudi obenem pred (bržčas pestro) izbiro; produkcija novic in informacij je deficitarna, s tem se nikoli ne bo dalo zaslužiti, zato je lahko samo postranska in ne glavna dejavnost; business je lahko zgolj zabava v najširšem smislu, z velikim poudarkom na komercializaciji športa, ki postaja čedalje večji ujetnik trgovanja.

V Evropi se je medtem uveljavil dualni sistem RTV, ki poleg nacionalnega javnega servisa dopušča praviloma dva nacionalna komercialna servisa.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA