nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:

Gledalčevemu pogledu uhaja, da je plesalčevo življenje zaradi intenzivne telesne obremenjenosti konstitutivno povezano z bolečino, in prav na to se koreograf tudi osredotoči. Predstavo začne z agresivno manipulacijo svojega telesa, vključno z neštetokrat videno akcijo, ko nastopajoči klofuta samega sebe, kar pa avtor s soplesalcem in plesalkama razvije v artikulacijo ustvarjalnega procesa, v katerem boleče gibalne sekvence vključujejo predhodni dogovor in s tem bolečinsko toleranco, ki pa vseskozi drsi po izmuzljivi meji, ko lahko en sam nepredvidljivi trenutek toleranco sprevrne v impulzivno samoobrambo ali napad.

Tako Blumberg kot sta bila poleg koreografinje Pencheve odrsko tudi najbolj prepričljiva v predstavi Glass of Love, v katerem se Pencheva loteva odnosa med avtokratskim avtorjem, režiserjem oziroma koreografom ter ponižno poslušnimi izvajalci, ki si bolj ali manj spodletelo prizadevajo za svojo izrazno avtonomijo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA