nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:



Merilo, kateri od teh otrok se lahko šola v redni šoli, je, ali zmore dosegati redni izobraževalni standard, pri čemer dobi od dve do pet ur dodatne strokovne pomoči. Pri otrocih z najtežjimi motnjami je stroka enotna, da je zanje najbolje, da se izobražujejo v zavodih za vzgojo in izobraževanje - v Sloveniji jih imamo šestnajst: deset za čustveno in vedenjsko motene, tri za gluhe, enega za slepe in dva za gibalno ovirane -, mnenja pa se začno razlikovati pri tistih, katerih motnja ni tako huda ovira, da ne bi mogli ob ustrezni prilagoditvi programov obiskovati redne osnovne šole. Predvsem otroci z lažjo duševno motnjo, še posebno nekateri z downovim sindromom, ki jih v tujini pogosto - glede na sposobnosti - vključujejo v redne šole, se pri nas še vedno najpogosteje šolajo v šolah s prilagojenim programom, čeprav ZUOPP v četrtem odstavku 16. člena pravi, da je mogoče vzgojo in izobraževanje po prilagojenih izobraževalnih programih izvajati tudi v rednih oddelkih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA