nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:



V povprečju sedmih zahodnoevropskih držav 23,2 odstotka novinarjev in precej več - 32 odstotkov - politikov meni, da objave rezultatov predvolilnih poizvedb vplivajo na volilno vedenje državljanov. O tem so zlasti prepričani švedski (34,8 odstotka) in španski novinarji in uredniki (35,5), med politiki pa najbolj danski in finski, medtem ko politiki na Švedskem v očitnem nasprotju s svojimi novinarskimi sodržavljani volilnim poizvedbam ne prisojajo vpliva na državljane.

Slovenski politiki od svojih evropskih kolegov zelo odstopajo po mnenju, da objava predvolilnih poizvedb vpliva na odločitve ljudi na volitvah, saj jih je tako prepričanih skoraj dvakrat več - kar 58,7 odstotka.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA