nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:

Temeljni problem sodobne vizualne umetnosti, kjer se sicer pretakajo enormne količine denarja, je pravzaprav popolna odsotnost trga oziroma aplikacij klasičnih tržnih meril. Medtem ko za vse ostale umetnostne zvrsti, od literature in glasbe, do filma in gledališča trg še vedno igra večjo ali manjšo vlogo in predstavlja nepogrešljiv filter, je v vizualni umetnosti razmerje med ponudbo in povpraševanjem povsem zanemarljiv faktor; še več, vpletanje trga je nemudoma označeno za banalno komercializacijo, glavna odlika velikega umetniškega dela mora biti prav hermetična nekomunikativnost ekskluzivnega egotripa. Zato so obiski vizualnih projektov skoraj identični božjepotnim romanjem, kjer se posameznik brez pomisleka pridruži žebranjem množice, še zlasti, če je cilj kakšen novodobni mega galerijski ali muzejski objekt ali manifestacija z dolgo tradicijo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA