nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:



Ljubljana - Prvo letošnje krizno četrtletje je med slovenskimi dnevnimi časopisi najbolje preživel ravno ta, ki ga držite v rokah: skupna prodana naklada petih dnevnih časopisov se je po ugotovitvah oglaševalske zbornice, ki objavlja podatke o revidiranih prodanih nakladah (RPN), v prvem kvartalu letos znižala za dobrih pet tisoč izvodov, od tega v odstotkih najbolj Financam in Dnevniku, najmanj pa Delu in Večeru.

Kot kaže preglednica, sta najbolje prodajana dnevna časopisa še vedno oba iz Delove založniške hiše, torej Slovenske novice in Delo; prvim se je naklada v tem četrtletju glede na prejšnjega sicer najbolj zmanjšala v absolutnih številkah, za skoraj dva tisoč izvodov, vendar so s skoraj 83.000 prodanimi izvodi še vedno najbolj iskan dnevni časopis v državi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA