nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:

S kupovanjem v Sloveniji pridelanega in predelanega krepimo identiteto, krepimo in zagotavljamo obstoj našim predelovalcem hrane, kar ob upoštevanju prednosti lokalne preskrbe na sicer odprtem globalnem trgu počno tudi druge države, smo slišali na včerajšnji tiskovni konferenci.

Dobro leto po tem, ko je zbornica kmetijskih in živilskih podjetij pod okriljem GZS s kampanjo »Kupujem slovensko« nagovorila potrošnike, je obračun pokazal, da je vredno nadaljevati.
»Želeli smo, da se slovenski potrošnik začne spraševati, kaj kupuje, in da s kupovanjem izdelkov pomaga k zagotavljanju delovnih mest slovenskemu kmetijstvu in živilski industriji, k ustvarjanju določene socialne varnosti več kot 100.000 zaposlenim v panogi in njihovim družinam.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA