nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:

Podatkov o tem ni (navsezadnje v Sloveniji nimamo niti temeljite raziskave o uporabi interneta v turizmu), smo pa v pogovorih z nekaterimi iz turizma izvedeli, da pozorno spremljajo te strani oziroma da se dobro zavedajo pomena socialnega spleta 2.0, ki je v turizmu osrednja usmeritev informacijske tehnologije.

O tem, kaj naj bi pomenili in kaj pomenijo ti izkustveni portali za turistične ponudnike, smo se pogovarjali z Marianno Sigalo, predavateljico informacijske tehnologije v turizmu na grški egejski univerzi (University of Aegean).
»Na njih lahko ponudniki preverjajo smernice povpraševanja, to, kaj je ljudem všeč in kaj ne, preverjajo konkurenco, na temelju pripomb potrošnikov lahko izboljšujejo ponudbo, zanje so te informacije lahko podlaga za tržne analize, vir zamisli za razvoj novih proizvodov, možnost za vpliv na tržne smernice in mnenjske voditelje, z njimi lahko preverjajo ugled znamk, destinacij, ponudbe ...« je naštela Sigala.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA