nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:
Med njimi lahko po umetnikovem kritiškem pričevalcu in gledališkem sopotniku povzamemo le nekatere, na primer Cliffa v Osbornovi igri Ozri se v gnevu, Dubatona v Anouilhovem Orniflu ali Sapici, Kreona v Smoletovi Antigoni, Macheatha v Brecht-Weillovi Operi za tri groše, Komisarja Jeremijo v Kozakovi Aferi, Hoedererja v Sartrovih Umazanih rokah, naslovni vlogi v Osbornovem Luthru in Molièrovem Tartuffu, pa v Albeejevi igri Kdo se boji Woolf?, Cesarja v Arrabalovem Arhitektu in asirskem cesarju, Profesorja v Ionescovi Učni uri, v Shakespearovem Kralju Learu, Markiza de Sada v Weissovem Zasledovanju in usmrtitvi, v Kozakovem Kongresu, Komarja v Cankarjevih Hlapcih, Jambarta v Feydeaujevi Barillonovi poroki, Barona Naletela v Linhartovem, Lennyja v Pinterjevi Vrnitvi, Svobodana v Nicolajevi Prvi klasi, Viteza Oliverja Urbana v Krleževi Ledi, Flavija v Shakespearovem Atenskem ... Kot je ob svojem »jagodnem izboru« Součkovih vlog zapisal, so bile »vse navzven in zlasti v gestah zelo
zadržane, skoraj asketske, govorno pa utemeljene na poudarjenem logosu, intelektu, ostrini, ironiji in odmiku od posnemanja, čustvenosti, realizma, tudi žlahtnega.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani