nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:



Koliko milijonov klikov potrebujejo časopisi?

Čeprav so medijski analitiki zadnjih nekaj let vztrajno opozarjali, da medijska industrija nima pravega odgovora na padanje časopisne naklade, slabšo poslušanost radia in manjšo gledanost televizije, so številne uprave medijskih podjetij verjele, da imajo še dovolj časa za premislek o morebitnih novih poslovnih modelih, s katerimi bodo ublažile posledice negativnih trendov.
Ko so začeli oglaševalci zaradi strahu pred gospodarsko krizo konec lanskega leta radikalno klestiti svoje oglaševalske proračune, je postalo očitno, da je bilo pričakovanje medijskih podjetij preveč optimistično, saj so se številni mediji - predvsem časopisi - nenadoma znašli na robu preživetja, rešilnega poslovnega modela pa ni poznal nihče.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA