nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:

Komisija je pri izboru upoštevala inventivnost pri doseganju ciljnih skupin ter kreativnost in konsistentnost komunikacijskih sporočil, ki se kažeta v celostni komunikacijski odličnosti.

Simobil je pred štirimi leti že prejel laskavi naslov, med dobitniki nagrade oglaševalec leta pa so bili v preteklosti tudi Petrol, Belinka, Revoz, Delo, Loterija Slovenije, Pivovarna Laško,, Mercator, Mobitel (za leta 2002, 2003 in 2006), Proconi (blagovna znaka Pogrej in pojej) ter Engrotuš. Za oglaševalsko osebnost leta je bila izbrana, ki je kariero v marketingu začela kot direktorica marketinga v Kolinski, nato direktorica Bestfoods Adria in Unilever Slovenija, pozneje pa se je vrnila v Drogo Kolinsko kot članica uprave, danes pa je glavna izvršna direktorica skupine Droga Kolinska.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA