nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:
Nekoliko grozljivejše asociacije v gledalcu vzbudijo plakati Anurja Hadžiomerspahića in: na enem je torbica iz človeške kože, na drugem ročne granate v kartonasti škatli za jajca, poleg pa piše »Kupiš pet, dobiš šest«. Družbene angažiranosti oblikovalca nista postavila v kot niti, ko je bil naročnik dobičkonosno usmerjeno podjetje: za Elektroprivredo BiH sta izdelala serijo simpatičnih reklamnih oglasov z geslom »Homo homini lumen; Čovjek je čovjeku svijetlost« (Človek človeku svetloba). Na njih so žarnice, vsakič z drugačnimi dodatki - brčicami, brado, očali ali košato grivo, pač takšnimi, da kar najbolj verno predstavljajo podobe tistih izjemnih osebnosti, ki so razsvetlile človeštvo: Franklina, Einsteina, Freuda ...
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani