nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:
K temu učinku zagotovo pripomore tudi vizualizacija Nerona s sicer ustrezno odrsko dinamiko, ki se niti za trenutek ne upočasni, a se zdi slabo učinkovita zlasti v izkoristku materiala, ki mu navadno rečemo odrska oprema. V scenografskem () in kostumografskem (Bjanka Adžiæ Ursulov) smislu se na odru praktično nič ne zgodi, kostumi se zdijo skromni, scenografija (zlasti njen notranji del, tribuna s figurami sodobnih gledalcev) učinkuje samo prvih nekaj minut, potem pa ostaja praktično neizrabljena, toga, nepovedna, skupaj s poslikanimi sofitami celo anahronistična. če je scenski muzikal navadno vizualna investicija oziroma prostor za ustrezne režijske ekshibicije, se zdi Neron v tem pogledu zgolj zasilen, tako da vidno polje polnijo zlasti nastopi ekipe plesalcev ter igralcev. čeprav režija po vsem sodeč ustrezno razume Rozmanovo predlogo in jo skupaj z dramaturgijo () tudi ustrezno razčleni kot prototip (sodobnega) vladarja in vladanja, kot zgodovinsko preverljivo, a tudi
povsem prenosljivo kombinacijo hedonističnega voluntarizma, ideološkega radikalizma in pragmatike ter narcističnega esteticizma, pa ostaja v uprizoritvi tako idejno kot estetsko neodločna: po eni strani preveč urejena, po drugi premalo nepredvidljiva, inventivna, izostrena.
Kot rečeno, k odrski dinamiki najbolj prispeva ekipa mladih igralcev (večinoma študentov akademije) in plesalcev (s sodobnoplesno provenienco) v koreografiji, ki se zdi domala neustavljiva fizična oz. funkcionalna zmes show dancea in sodobnega plesa.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani