nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:
Začelo se je v New Timesu, kjer je odgovorni urednik pred časom prvi začel znova javno govoriti o plačljivem online novinarstvu, ideja o plačljivih informativnih vsebinah se je zatem pojavila na naslovnici revije Magazine, polemike pa so se z one strani Atlantika nato hitro preselile v uredništva nekaterih evropskih časopisov in revij. Spodbuditi jih je v marsičem pomagal tudi evropski založnik internetnega Street Journala, enega redkih plačljivih časopisov na medmrežju, in ko so se pojavile še v nemškem Online, jih ni bilo več mogoče ustaviti.
Razlog za oživljene razprave o tem, ali je res mogoče zaslužiti s tistimi »ušivimi centi«, kot so do zdaj pri večini evropskih časopisov pravili zaslužkom z internetnimi stranmi, seveda ni le vsem znana kriza tiskanih medijev in upadanje oglasnih prihodkov.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani