nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:
Tudi zato so po vrsti propadle ideje o še tako nizkih naročninah za ekskluzivni dostop do internetnih izdaj posameznih časopisov, pičle in finančno komajda omembe vredne učinke pa je dajala tudi večina projektov tako imenovanih »mikro plačil« ali plačil za posamezni članek, ki so veljala največkrat le za ekskluzivne vsebine ali nekatera tehtnejša besedila iz arhiva.
Po vseh spodletelih poskusih tovrstnega trženja informacij na internetu se je z leti uveljavilo nekakšno pravilo, da so pri podajanju novic »plačljive vsebine mrtve« in da se s tovrstnimi projekti nima smisla ukvarjati. Časopisi so se največkrat odločali kvečjemu le še za to, da so padanje naklade tiskanih izdaj skušali blažiti s preusmerjanjem bralcev s svojih internetnih strani na papirnati časopis, v katerem so jim potem ponujali poglobljeno in tehtnejše branje o vseh na hitro in na kratko zbranih informacijah, ko so jim jih najprej ponudili na internetu.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani