nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:



Ljubljana - Žito je s 1. marcem prevzelo proizvodnjo in trženje programe blagovnih znamk 1001 CVET, Maestro in Zlato polje, ki jih je konec novembra lani kupilo od Droge Kolinske. Žito tako prevzema blagovne znamke, vseh 96 zaposlenih v programih čajev, riža in mlevskih izdelkov ter začimb in začimbnih mešanic ter ustrezna poslovna sredstva na lokaciji v Gradišču pri in v proizvodni enoti v Izoli. Z nakupom programov čajev, rižev, mlevskih izdelkov, začimb in mešanic je Žito naredilo nov korak k uresničitvi poslovne strategije, so zapisali v sporočilu. Z novimi programi bo pomembno dopolnilo sedanji proizvodni program s komplementarnimi skupinami živilskih izdelkov in naredilo korak k razvoju podjetja s proizvodnimi programi, ki niso vezani na pekarsko dejavnost.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA