nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:
Če osebni profil na družabnem omrežju vsebuje števec prijateljev ali kazalec »priljubljenosti«, potem tehnologija dokazljivo spodbuja obnašanje (objavljanje in izmenjavo podatkov), ki povečuje število prijateljev in s tem uporabnikovo elektronsko priljubljenost. Če platforma nagrajuje vpisovanje najljubše glasbe in filmov, omogoča primerjanje »prijateljev« med sabo ter spodbuja izmenjavo najrazličnejših osebnih informacij, ki so zanimive za oglaševalce, bodo uporabniki to tudi počeli - čeprav jih nihče ne sili in se lahko odločijo tudi nasprotno. Obnašanje uporabnikov spletnih družabnih omrežij je zato zelo podobno tistemu, ki ga kažejo udeleženci televizijskih resničnostnih oddaj, kot so Veliki brat in Kmetija, saj jih morajo njihovi producenti - podobno kot upravljavci družabnih omrežij - prav tako prepričati, da jih bo skrb za zasebnost le ovirala na poti do »uspeha«.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani