nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:



Novi spletni podjetniki - tudi tisti, ki so svoje storitve zasnovali za zabavo ali kot koristno spletno orodje in pri tem niso razmišljali o zaslužku - so si zato morali zastaviti zelo tradicionalno poslovno vprašanje: kako uporabnike pretvoriti v denar. Ker so bili uporabniki prepričani, da so družabna omrežja zastonj, za uporabo teh storitev niso bili pripravljeni plačevati, je pojasnil Malone. Po drugi strani pa so lastniki spletnih skupnosti ugotovili, da uporabniki svojim osebnim profilom zaupajo neomejene količine informacij o svojih življenjskih slogih, okusih, željah, potrebah in potrošniških navadah, ki jih je morala oglaševalska industrija doslej pridobivati z dragimi in nezanesljivimi orodji: anketami, fokusnimi skupinami in statističnimi analizami nakupovalnih vzorcev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA