nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:



Ne zlato, ne nafta, ne plin in ne kovčki z rdečimi gumbi za izstrelitev jedrskega orožja, ampak informacija in predvsem moč nad njeno razpoložljivostjo oziroma dostopnostjo je osrednja lastnost velesile ali supersile v enaindvajsetem stoletju, kar Google hote ali nehote nedvomno je.

Njegova tržna vrednost je neposreden odraz tržne teže relevantne informacije, ki jo lahko izkoristi oglaševalec, saj 99 odstotkov Googlovih prihodkov predstavlja spletno oglaševanje.
Nesluteni uspeh, zaradi katerega je spletni brskalnik, ki je zgolj glava hobotnice z lovkami in priseski v obliki najrazličnejših spletnih pripomočkov in izdelkov (Gmail, Google Earth, Google Video, Google Maps, Google Books itd.), s katerimi sestavlja vaš osebni portfolio, postal fenomen, je presenetil tudi oba soustanovitelja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA