nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:

Popularni preboj odrešenika kadilcev je namreč (znova) prišel v času druge velike krize, in sicer druge svetovne vojne, ko so proizvodnjo zippov v ameriški zvezni državi Pennsylvania v celoti posvetili potrebam ameriške vojske. »Po mojem mnenju zippo med vojaki velja za enega izmed najbolj zaželenih predmetov,« je zapisal vojaški poročevalec Ernie Pyle; kasneje je za svoje poročanje z bojne črte prejel Pulitzerjevo nagrado in med drugim je Blaisdellu nadel vzdevek gospod Zippo. In ker je prav vojska največji, najvidnejši in predvsem najbolj prepričljivi oglaševalski pano ameriškega načina življenja ter njihove kulture nasploh, se je zippo skupaj s čiki znamke Lucky Strike, čokolado Hershey in Coca Colo predstavil izjemno široki mednarodni skupini potencialnih kupcev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA