nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:

iz SPEM Komunikacijske skupine je govoril o upravljanju ugleda kot magnetu za deležnike ter strateškem komuniciranju v času krize, s Fakultete za družbene vede je predstavila primere družbeno odgovornih podjetij Nestle in Interbrew ter kako naj podjetja načrtujejo aktivnosti na področju DOP, iz Mercatorja in Rok iz pa sta predstavila model družbene odgovornosti v svojih podjetjih.

je v svojem prispevku poudarila, da je družbena odgovornost poslovna dodana vrednost za podjetja, kajti uporablja se jo kot strategijo učinkovitega upravljanja virov, kot strategijo upravljanja s tveganji, strategijo učinkovitega upravljanja ugleda blagovnih znamk in odnosa z deležniki podjetja. Pri načrtovanju programa DOP pa si morajo podjetja zastaviti cilje in jih tudi meriti, da niso sami sebi namen.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA