nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:
Kot eno od ključnih vsebin, »ki jih je treba opredeliti v tej konkurenčnosti«, pa je poudaril, da je za vzpostavitev verige od primarne proizvodnje do potrošnika, z vsemi stopnjami zaupanja, ena ključnih stvari prav sprejetje zakona o promociji. Kako pomembno je nadaljevati prizadevanja v to smer, potem ko je lani propadla namera prejšnje vlade (zaradi pritiska posameznikov iz kmečkih vrst, ki naj bi nastopali v imenu sindikata kmetov, je bil že pripravljeni zakon na vladi umaknjen iz procedure), je poslancem razložil takole: »Politika generične promocije združuje različne aktivnosti informiranja potrošnikov o kakovosti in varnosti hrane, standardih varovanja in dobrobiti živali v proizvodnji hrane, kar so vse evropske kategorije in ki jih moramo pri tem našteti, ker ozaveščeni potrošniki na to zelo gledajo, ne samo pri nas, tudi v drugih industrijah, v kozmetiki, na primer.«
Da je delovanje ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano s Pogačnikovim vodenjem
upočasnjeno in da se kljub obljubljenemu nadaljevanju procedure z zakoni (že napisanimi), za katere je v prejšnjem mandatu zmanjkalo časa, zatika, je opozorila tudi poslanka koalicijskega Zaresa.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani