nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2009, poved v sobesedilu:



Kritiki vidijo v ozadju predlaganega manj žlahtne spodbude in posledice: za četrtino manj reklam na javnih televizijah namreč po nekaterih raziskavah pomeni, da se bo na komercialne postaje in v druge zasebne medije prelilo od 200 do 380, celo 450 milijonov evrov oglaševalskega denarja. Kot so pred časom ugotovili pri raziskovalni agenciji Institut TNS Media Intelligence, si lahko od napovedanega veliko obetajo še zlasti pri velikih TV-kanalih TF1 in M6 ter deloma še pri TNT, medtem ko bodo druge komercialne hiše dobile le drobtine oglaševalske pogače. TF1 jim gre še posebno v nos, kajti nobena skrivnost ni, da je Bouygues (skupina Bouygues nadzoruje TF1) dober prijatelj Sarkozyjevih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA