nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

Profesorji opozarjajo, da se v zadnjih letih srečujejo z resnimi problemi zagotavljanja ustreznega števila diplomantov za vzhodno Slovenijo, vzrok je v tem, da vrednoti zdajšnji sistem financiranja vse študije bodočih učiteljev enako.

Kot pravijo na obeh fakultetah, so pedagoški študijski programi humanistike in jezikoslovja vrednoteni s faktorjem 1,75, vsa druga področja pa z višjim, kemija in fizika, denimo, s faktorjem 3,75, medtem ko so študiji za izobraževanje učiteljev poenoteni in financirani s faktorjem 1,75.
To je najnižji mogoči faktor glede na klasifikacijo področij, ki so zastopana v pedagoških študijskih programih za predmetne učitelje, takšen sistem financiranja po njihovem prepričanju degradira študij učitelja naravoslovno-tehniških predmetov v primerjavi s študijem naravoslovno-tehniških strok.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA