nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

Tak trenutno odprt in javne presoje vreden problem je tudi ΄»pošrafirana΄« Slovenska cesta v delu med Kongresnim trgom in Ajdovščino, ki je predvidena za bodoče območje za pešce, čeprav prometni status celotne Barjanske-Slovenske-Dunajske ceste še ni celostno prometno in zlasti statusno opredeljen; garaža pod Kongresnim trgom, namembnost in dovoz do mestotvorno izjemno pomembnega kareja trg, usoda linij mestnega javnega prometa, prost dovoz do hotela Slon, glavne pošte in zlasti do Čopove. Ali lahko Ljubljana na 750 m razdalje svoje ΄»hrbtenične΄« Slovenske ceste med Gradiščem in podvozom na Bavarskem dvoru, ki je danes v glavnem monofunkcionalno prometna, a ključna za bližnji dostop MPP v obstoječo cono za pešce (Čopova, Stritarjeva, Metodov trg, Mestni in Stari trg) ustvari prepotrebno reprezentativno mestno območje za pešce, vredno prestolnice? Ker je ta mestna hrbtenica, vsaj trenutno, v skoraj vsem svojem parterju zazidalno diskontinuitetna, programsko pa opustošena in neatraktivna, se postavlja kar nekaj vprašanj ob njenem, na hitro načrtovanem ΄»face liftingu΄« s preureditvijo v izključno območje za pešce.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA