nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:



Premalo posluha mestnih oblasti za glas civilnih iniciativ po nepotrebnem zbuja upravičene dvome v domišljenost in dobronamernost načrtovanih ukrepov (garaža pod tržnico, namesto v grajskem hribu, Kolizej) in da ne gre v njih predvsem za enostransko, kapitalu naklonjeno naravnanost. Tak trenutno odprt in javne presoje vreden problem je tudi ΄»pošrafirana΄« Slovenska cesta v delu med Kongresnim trgom in Ajdovščino, ki je predvidena za bodoče območje za pešce, čeprav prometni status celotne Barjanske-Slovenske-Dunajske ceste še ni celostno prometno in zlasti statusno opredeljen; garaža pod Kongresnim trgom, namembnost in dovoz do mestotvorno izjemno pomembnega kareja trg, usoda linij mestnega javnega prometa, prost dovoz do hotela Slon, glavne pošte in zlasti do Čopove. Ali lahko Ljubljana na 750 m razdalje svoje ΄»hrbtenične΄« Slovenske ceste med Gradiščem in podvozom na Bavarskem dvoru, ki je danes v glavnem monofunkcionalno prometna, a ključna za bližnji dostop MPP v obstoječo cono za pešce (Čopova, Stritarjeva, Metodov trg, Mestni in Stari trg) ustvari prepotrebno reprezentativno mestno območje za pešce, vredno prestolnice?



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA