nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:



»Zdaj je čas, ko se ukvarjamo z vprašanjem, kako utrditi svojo blagovno znamko, kako zasesti svoje zmogljivosti, kako varovati svoje dvorišče glede na dogajanje na trgih, ko že opažamo tudi zmanjšano porabo pri mesu, mesnih izdelkih,« je razmere opisal, direktor Celjskih mesnin in predsednik upravnega odbora zborničnega združenja (GIZ) Meso izdelki, v katerem bi po letih brezuspešnega dogovarjanja o kapitalskem povezovanju prav sedanja kriza v panogi, kot pravi, morda lahko dala pospešek h kakšni pametni povezavi.

»Dobro poznam evropsko mesno panogo. So giganti, ki imajo včasih večje težave kot manjši obrati, ki so lahko racionalni, ki imajo dobre blagovne znamke, ki dobro obdelujejo lokalni trg in imajo tudi nekaj izdelkov za širši trg.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA