nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

V španskem dnevnem tisku so takšni oglaševalski sestavki, ki vabijo k telesni nasladi, menda vsakdanje branje, pa ne v pogrošnih specializiranih revijah, ampak v resnih naslovih in na straneh, ki vabijo v hrame kulture, k nakupu nepremičnin in jeklenih konjičkov. Preleteti jih je mogoče v uglednem El Paísu, v Diariu de Sevilla in celo v monarhistično-katoliškem ABC.

Tako je že dlje in verjetno bi gladina oglaševalskega morja ostala mirna še naprej, če ne bi pri ultradesnem dnevniku La Razón pred nedavnim zalučali kamen: Se res ni mogoče odreči sočnemu dobičku, ki ga prinašajo oglasi te vrste, ki jih povečini naročajo javne hiše?



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA