nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

Za ta korak so se odločili potem, ko so ugotovili, da podjetje ne razpolaga z dovolj sredstvi za zagotovitev dolgoročne prihodnosti vseh svojih proizvodnih programov in blagovnih znamk in da je za družbo pomembno, da ohranja in krepi le nekaj ključnih blagovnih znamk, s katerimi dosegajo širši krog kupcev, med njimi so Cockta,, Argeta in Barcaffe. Napovedali so, da bodo do konca leta sklenili krog odprodaje blagovnih znamk, začete pred dvema letoma z žvečilnimi gumiji Čunga Lunga (kupil jih je makedonski Promet), kisi Salatina in Talis (prodano slovenskemu podjetju Šampionka), otroško hrano in Čokolešnik (kupila ju je hrvaška Podravka), medtem ko je praškasti delo blagovnih znamk in celotne proizvodnje, Royal,, Sladki prah in Citronka letos prodala Dr. Oetkerju, slovenskemu podjetju Orka so prodali programa vložene zelenjave in omak z blagovnimi znamkami Droga, Tomatina in Argo. Odprta je še prodaja programa otroške hrane, ki jo zelo dobro prodajajo v Rusiji (skupno ustvarijo okrog 20 milijonov evrov prihodkov od prodaje), proizvodnja pa je v Mirni na Dolenjskem.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA