nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:



Blagovne znamke 1001 cvet, Zlato polje in Maestro s celotnim programom in zaposlenimi se s 1. marcem prihodnje leto selijo v Žito

Ljubljana - Droga Kolinska in družba Žito sta se dogovorili za kupčijo, po kateri bo Žito s 1. marcem prihodnje leto prevzelo program čajev 1001 cvet, program rižev in mlevskih izdelkov blagovne znamke Zlato polje in program začimb in mešanic blagovne znamke Maestro. Nakup omenjenih znamk skupaj z ustreznimi poslovnimi sredstvi in prevzemom vseh 95 zaposlenih na teh programih je po besedah predsednika uprave Žita korak naprej v razvoju podjetja v nepekarske dejavnosti, saj se podjetje srečuje z zmanjševanjem prodajnih količin pekarskih izdelkov zaradi pekarn, ki so jih odprli veliki trgovci.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA