nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:

Spletna kampanja je zajela predvsem večja mesta in višje sloje prebivalstva, revnejše Američane in podeželje pa so predsedniški kandidati tudi letos nagovarjali s tradicionalnimi prijemi: javnimi shodi, prostovoljci in oglasi. Relativno veliko internetnih podpornikov z vsega sveta, ki so z Obamo ΄»prijateljevali΄« na Facebooku (2,5 milijona) in mreži Twitter (120.000), je sicer podrlo dosedanje rekorde, vendar so internetni zavezniki na koncu predstavljali le majhen delež volivcev, saj se je letošnjih volitev udeležilo približno 120 milijonov Američanov. Vtis, da so Obamovo kampanjo spontano vodile množice podpornikov, pa precej pokvari dejstvo, da so nad njo ves čas skrbno bedeli izkušeni politični in spletni strategi (denimo Axelrod in), ki niso ničesar prepuščali naključjem in so vanjo po potrebi vključili tudi znana zvezdniška (pevska in igralska) imena.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA