nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2008, poved v sobesedilu:



Tak sklep je sicer vabljiv, a tudi nekoliko zavajajoč, saj precenjuje vlogo tehnologije in njen mobilizacijski učinek. Čeprav je svetovni splet pomemben vir informacij o kampanji, so tradicionalni mediji ostali prevladujoči vir novic in najvplivnejše sredstvo za nagovor volilnega telesa, zato je Obama velik del denarja, nabranega z internetnimi prispevki, porabil za zakup oglasnega prostora na plakatih, časopisnih straneh in televizijskih valovih (za polurni televizijski spot v končnici kampanje je tako Obama odštel skoraj štiri milijone dolarjev). Spletna kampanja je zajela predvsem večja mesta in višje sloje prebivalstva, revnejše Američane in podeželje pa so predsedniški kandidati tudi letos nagovarjali s tradicionalnimi prijemi: javnimi shodi, prostovoljci in oglasi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA